Суму даходаў, якія не абкладаюцца падаткам, павысяць да 6558 рублёў

На Нацыянальным прававым інтэрнэт-партале апублікаваны праект змяненняў у Падатковы кодэкс. Ён прадугледжвае павышэнне лімітаў даходаў, якія не абкладаюцца падаходным падаткам.

Так, не будзе абкладацца падаткам даход, атрыманы ад усіх крыніц у Беларусі, не звязаны з прадпрымальніцкай дзейнасцю, у памеры 6558 рублёў. Аналагічную суму можна будзе атрымаць ад крыніц з-за мяжы. Яна таксама не будзе абкладацца падаткам.

У 2026 годзе не абкладаюцца падаткам даходы ў памеры 6000 рублёў, атрыманыя ад крыніц у Беларусі, і ў памеры 6000 рублёў – ад крыніц за мяжой.

Павялічваюцца і сумы даходаў, якія не абкладаюцца падаходным падаткам, атрыманых па асноўным месцы працы, у тым ліку ў выглядзе матдапамогі, падарункаў, прызоў, аплаты пуцёвак, з 3910 да 4239 рублёў, а ад іншых арганізацый і ІП – з 259 да 284 рублёў.

Памер даходаў, якія не абкладаюцца падаткам, атрыманых у выглядзе аплаты страхавых узносаў, павялічыцца з 6695 рублёў да 7351 рубля.

Сума спонсарскай дапамогі, якая не абкладаецца падаходным падаткам, а таксама ахвяраванняў, якія паступілі на дабрачынны рахунак і атрыманы людзьмі з інваліднасцю, дзецьмі-сіротамі і дзецьмі, якія засталіся без апекі бацькоў, павялічыцца з 25 864 рублёў да 28 399 рублёў.

Ад прафсаюзаў без абкладання падаткам можна будзе атрымаць 1825 рублёў. Цяпер гэтая сума складае 1662 рублі.

З пераліку даходаў, якія не абкладаюцца падаходным падаткам, выключаны даходы, атрыманыя адвакатамі і натарыусамі і накіраваныя імі на выплату ўзносаў у тэрытарыяльную калегію адвакатаў або натарыяльную палату.

Стандартны падатковы вылік у праекце складзе 237 рублёў у месяц пры атрыманні даходу, які падлягае падаткаабкладанню, у суме, што не перавышае 436 рублёў.

З 63 да 69 рублёў павялічыцца падатковы вылік у месяц на дзіця да 18 гадоў або на кожнага ўтрыманца.

Таксама прапарцыянальна прапануецца павялічыць і іншыя падатковыя вылікі.

Праект змяненняў у Падатковы кодэкс яшчэ павінен быць зацверджаны Нацыянальным сходам.