Стала вядома, якія стаўкі транспартнага падатку на легкавыя аўтамабілі для фізічных асоб прапануе Міністэрства па падатках і зборах у 2027 годзе. У базе праектаў Нацыянальнага прававога інтэрнэт-партала з’явіўся праект змяненняў у Падатковы кодэкс.
Стаўкі транспартнага падатку для фізасоб за легкавыя аўтамабілі прапануюцца на наступным узроўні ў залежнасці ад дазволенай максімальнай масы:
- масай да 1,5 т (а таксама за легкавы аўтамабіль, у дачыненні да якога адсутнічае інфармацыя аб дазволенай максімальнай масе) — 80 рублёў (+5 рублёў да стаўкі, якая дзейнічае ў 2025 годзе);
- больш за 1,5 т, але не больш за 1,75 т — 105 рублёў (+6 рублёў);
- больш за 1,75 т, але не больш за 2 т — 132 рублі (+8 рублёў);
- больш за 2 т, але не больш за 2,25 т — 157 рублёў (+9 рублёў);
- больш за 2,25 т, але не больш за 2,5 т — 188 рублёў (+11 рублёў);
- больш за 2,5 т, але не больш за 3 т — 208 рублёў (+12 рублёў);
- больш за 3 т — 287 рублёў (+17 рублёў).
Стаўка падатку на прычэп з дазволенай масай не больш за 0,75 т прапануецца ў памеры 52 рублёў (+3 рублі), а больш за 0,75 т — у памеры 287 рублёў (+17 рублёў), на прычэп-дачу — у памеры 52 рублёў (+3 рублі).
Стаўкі падатку на грузавікі для фізасоб прапануюцца ў памеры:
- пры дазволенай максімальнай масе аўтамабіля не больш за 2,5 т — 208 рублёў (+12 рублёў),
- больш за 2,5 т, але не больш за 3,5 т — 444 рублі (+26 рублёў),
- больш за 3,5 т, але не больш за 12 т — 575 рублёў (+34 рублі),
- больш за 12 т — 652 рублі (+38 рублёў).
Стаўкі падатку для фізасоб-уладальнікаў аўтобусаў складуць:
- на аўтобус да 20 месцаў уключна — 313 рублёў (+18 рублёў),
- ад 21 да 40 месцаў — 444 рублі (+26 рублёў),
- звыш 40 месцаў — 575 рублёў (+34 рублі).
Падатак на матацыкл складзе 52 рублі (+3 рублі), а на седлавы цягач — 521 рубель (+30 рублёў).
Праект змяненняў у Падатковы кодэкс яшчэ павінна разгледзець Палата прадстаўнікоў.